Wednesday, December 8, 2010

Perjuangan yg belum selesai





....sungguh ku xsangka aku akan kecewa lagi..kecewa terhadap segala yg terjadi....perjuangan yg selama ini telah ku lalui seolah2 hancur begitu sahaja harini.....

.....jauh di sudut hati kecilku teras bagaikan dihiris sembilu pabila ke ketahui segalanya...aku telah bertungkus lumus selama ini demi mengejar sesuatu yg ku impikan namun ianya seolah2 mengejar gunung di awangan....

....daku kecewa lagi, hati aku xberdaya lagi...langkahku patah,tawaku musnah tenggelam di lamun ombak kesedihan...apa yg terjadi harini benar2 melemahkan seluruh tenga ku ini...aku xberdaya lagi...aku cuba untuk bangun dari kesilapan lalu namun daku masih xmampu..masih tercari-cari rentak yg xmungkin ku temui...

...sepi xterkata, hiba xternoda namun daku kan perlu teruskan segala..owh tidak...daku merasa seolah-olah daku tiada punca tiada haluan untuk terus maju kehadapan..apa yg daku usahakan apa yg daku harapan hancur lebur di mata ku tanpa ku sedari ..kealpaaan di kala mencari sinar masih lagi terserlah dalam diriku...daku yg sebelum ini mampu untuk bangun tetapi sekarang diri ini seolah2 patung batu yg xbernyawa...

......owh dunia, apakah masih ada lagi harapan untuk diriku?daku sememamagnya telah patah segalanya, pasrah akan takdir menimpa namun daku masih lagi mengharapkan seribu harapan buat mneyuluh kembali sinar hidupku....

...kekecewaan demi kekecewaan terus datang kepada diriku tanpa ada segan dan silu, tanpa ada simpati buat diriku...tak terdaya untuk daku menepisnya lagi...... 





No comments: